27 listopada 2015

Złote myśli (nie)po 20:00 #6

Witaj drogi czytelniku!

Nie wiem jak bardzo jesteś zdesperowana/ny, że czytasz mojego bloga, ale bardzo się z tego ciesze :)
Mam nadzieję, że wypociny które tu zamieszczam interesują chociaż część zaglądających tu osób. 
Właściwie to wpisy które tu umieszczam nie są o niczym konkretnym. Momentami zastanawiam się czy nie byłoby lepiej gdyby ten blog był jakiś tematyczny lub chociaż, żeby posty miały jakikolwiek sens. Dajcie znać w komentarzach co o tym uważacie, a ja także postaram się coś wymyślić ;)
Btw. Jak wam minął ten cudowny, piątkowy dzionek? 
Ahhhh piątek... cóż za cudowny dzień... Zaraz po nim jest sobota. Szkoda tylko, że tak szybko mija. No ,ale cóż- nic nie jesteśmy w stanie zrobić, możemy tylko spędzić ten oto dzień z przyjaciółmi bądź ukochaną osobą czy też rodziną.
Ja osobiście uwielbiam spędzać weekendy leżąc w łóżku do min. 12, a następnie oglądając filmy i czytając świetne książki z mojej domowej "biblioteczki". Czasami jednak zdarza mi się, że mam szansę wyjść gdzieś ze znajomymi. Obie "wersje" spędzania wolnego czasu ubóstwiam :D

Niezbyt wiem co mogę wam jeszcze napisać w tym poście, ale zapraszam jutro. Na pewno będę miała wam więcej do opowiedzenia. Może uda mi się wrzucić także parę zdjęć. No zobaczymy.... 
Tak więc, ten ,no..... Miłego wieczoru, dnia, nocy.... Ogólnie pa! 

P.S. Plissss pamiętajcie, komentarz nie gryzie! 
        Komentarz motywuje! ;) :D
                                                                                            
P.S.2 Pozdrawiam moją bandę leszczy które powodują, że śmieje się ze wszystkiego wieczorami. Skutkuje to tym, że rodzice pytają czy wszystko jest "ok" XD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz