26 listopada 2015

Złote myśli (nie)po 20:00 #5

Witam!
Cześć!
Siemanko!

Sama nie wiem jak mam się witać, może dlatego każdy mój post ma jakiś dziwny początek. Zebrałam się dziś w sobie żeby coś napisać. Tak, tak wiem... Obiecałam, że dodam post dwa dni temu no, ale tak jakoś łóżko nie chciało mnie puścić, a wszyscy dobrze wiemy, że z łóżkiem się nie dyskutuje. Tak więc cieszmy się, że wreszcie ruszyłam się z tego świętego miejsca.

Leżąc tak w łóżku i słuchając muzyki, przyszedł mi do głowy pewien pomysł - zaczęłam już obmyślać "postanowienia noworoczne". Oczywiście wiem, że do nowego roku jeszcze trochę czasu (ponad miesiąc :P ), ale ja już zaczynam moje postanowienia. Znam siebie na tyle dobrze, że wiem, iż nie dotrzymam większości z tych postanowień, a o 3/4 zapomnę :) Więc tak sobie pomyślałam, czemu by nie zacząć ich już teraz robić?.

A oto krótka lista moich postanowień (przed) noworocznych:


  1. Wziąć się za siebie- ćwiczenia minimum raz dziennie (w domu lub bieganie)
  2. Zmiana nawyków żywieniowych na o wiele zdrowsze (trzymajcie kciuki, bo kocham żelki xD)
  3. Więcej skupiać się podczas lekcji, żeby mniej musieć uczyć się w domu (spowoduje to, że będę mieć lepsze oceny i więcej czasu dla siebie i mojego chłopaka)
  4. Spotykać się więcej z rodziną i przyjaciółmi.
  5. Przeczytać całą "sagę" książek "Pretty Little Liars" (moje uzależnienie od tych książek mnie przeraża) 
  6. no i ostatnim punktem na liście jest spełnianie marzeń, a raczej dążenie do celów które sobie ustawiłam.
I teraz moje pytanie do was drodzy czytelnicy:
Czy wy też wymyślacie swoje postanowienia noworoczne? Jeśli tak to jaka jest wasza lista? :) Z chęcią poczytam, w końcu nie mam narazie co robić kiedy jestem chora ;)

Btw. Przepraszam, że ten wpis jest taki krótki, ale sami wiecie... Musze zebrać trochę sił po chorobie ;)

Tak więc ten no....
Pa, miłego dnia. poranka, wieczora, nocy, wesołych świąt i takie tak inne ;) 
P.S. Pisanie komentarzy nie gryzie, a mnie motywuje do dalszego pisania ;) możecie tam zamieszczać swoje propozycje dotyczące kolejnych wpisów.
                                                                                                                         Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz